"Halktan taraf yeni nesil yayıncılık"
Ara
Close this search box.

Muğla’da “Gençlik Yılı”nın lansmanı yapıldı

Muğla Valiliği tarafından bu yıl “Gençliğin Enerjisi, Muğla’nın Gücü” sloganıyla ilan edilen “Gençlik Yılı”nın lansmanı düzenlendi. Programda gençlere seslenen Vali İdris Akbıyık, “Siz hayal edeceksiniz, Biz destek olacağız. Siz üreteceksiniz, Biz yanınızda olacağız. Siz başaracaksınız, Muğla kazanacak, Türkiye kazanacaktır” dedi.

Valilik bahçesinde gerçekleştirilen programa, kurum müdürleri, siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşları, engelli derneklerindeki gençler, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.

Programda konuşan Muğla Valisi İdris Akbıyık, 2026 yılını Muğla’da “Gençlik Yılı” ilan ettiklerini hatırlatarak, gençlerin hayallerini gerçekleştirmesi için her türlü desteği vermeye hazır olduklarını söyledi.

Muğla’da “Gençlik Yılı”nın lansmanı yapıldıAkbıyık, Muğla’nın tarihi, kültürü ve üretim gücüyle önemli bir şehir olduğunu belirterek, bu mirası geleceğe taşıyacak olanların gençler olduğunu ifade etti.

Akbıyık şöyle konuştu:

“Tarih boyunca büyük medeniyetler kurmuş aziz milletimiz/ gücünü her zaman gençliğinin azminden ve cesaretinden almıştır. Bugün de aynı inançla söylüyoruz ki; Muğla’nın Türkiye’nin güçlü yarınları, sizlerin hayalleri ve gayretiyle şekillenecektir. Muğla; tarihiyle, kültürüyle, doğasıyla ve üretim gücüyle ülkemizin göz bebeği şehirlerinden biridir. Bu eşsiz mirası koruyacak, geliştirecek ve geleceğe taşıyacak olan sizlersiniz. 2026 yılını Gençlik Yılı ilan ederken, Sayın Cumhurbaşkanımızın himayelerinde yürütülen Aile Yılı vizyonundan ilham aldık. Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe duyduğu güven bizler için her zaman yol gösterici olmuştur. Türkiye Cumhuriyeti’nin gençlere emanet edilmesi gençliğe verilen değerin en güçlü ifadesidir. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın ifade ettikleri gibi, ‘Bu gençlik, uyuyan destanı uyandıracak gençliktir.’ Biz de inanıyoruz ki Muğla’nın gençleri, çalışkanlığıyla, azmiyle, vatan sevgisiyle geleceğe yön verecektir. Siz hayal edeceksiniz, Biz destek olacağız. Siz üreteceksiniz, Biz yanınızda olacağız. Siz başaracaksınız, Muğla kazanacak, Türkiye kazanacaktır.”

Muğla’da “Gençlik Yılı”nın lansmanı yapıldıUÇAR: “BİNLERCE ÖĞRENCİNİN ORTAK SESİYİM”

Gençler adına konuşmayı Mimarlık Bölümü öğrencisi Ezgi Nur Uçar yaptı. Uçar, şunları söyledi:

“Bu kürsüde duran yalnızca ben değilim. Hayalleriyle, fikirleriyle ve enerjisiyle bu şehre değer katan binlerce gencin ortak sesiyim. Gençliği heyecanını ve geleceğe dair inancını temsil etme onurunu yaşıyorum. Gençlik cesaretle düşünebilmek, birlikte üretebilmek ve geleceğe umutla bakabilmektir. Bizler öğrenmeye açık, paylaşmayı bilen, yaşadığı şehri tanıyan ve bu şehre katkı sunmaya önemseyen bir kuşağız. Değerlerine sahip çıkan ve yarınları köklerinden aldığı güçle inşa etmeye kararlı bir gençliğiz. Gençlik yılı bizlerin bugünü ve yarınlarını da kapsayan stratejik bir duruştur. Yaşadığı coğrafyayı tanıyan, sorunlara duyarlı, çözüm üretme cesareti olan ve ortak değerlerde buluşabilen bir gençlik anlayışını hep birlikte hayata geçireceğiz. Biz milli ve manevi değerlerimizden aldığımız güçle bilinçli ve üretken bir gençlik olarak Türkiye yüzyılı hedefleri yolunda kararlılıkla ilerleyeceğiz.”

Konuşmaların ardından Vali Akbıyık, gençlerle birlikte “Gençlik Yılı” meşalesini yaktı. Program, pasta kesimi, zeybek gösterisi ve hatıra panosu önünde fotoğraf çekimi ile sona erdi.

Paylaş