Muğla’nın Menteşe ilçesindeki Kızıldağ Mesire Alanı’nda son iki gün içerisinde 4 sokak köpeğinin ölü bulunduğu iddia edildi.
Mabolla Medya’ya ulaşan vatandaşlar, mesire alanında son iki günde 4 köpeğin yaşamını yitirdiğini belirterek, hayvanların zehirlenmiş olabileceğini öne sürdü.
Vatandaşlar, “Büyük ihtimalle zehirliyorlar. İki gündür 4 köpek öldü.” ifadelerini kullanarak yetkililerin bölgede inceleme yapmasını istedi.
Mesire alanında çekildiği belirtilen görüntülerde de ölü köpeklerin bulunduğu görüldü.









