Muğla’da Sağlık-Sen Şube Başkanlığı için adaylığını açıklayan İlker Türk, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla adaylıktan çekildiğini duyurdu.
Daha önce 10 Haziran’da şube başkanlığına aday olduğunu açıklayan Türk, paylaşımında 16 yıl boyunca büyük bir inançla hizmet ettiği Sağlık-Sen teşkilatındaki Muğla Şube Başkan adaylığı sürecinden kendi iradesiyle çekilme kararı aldığını belirtti.
Türk, sosyal medya hesabı üzerinden şu açıklamayı yaptı:
“16 yıl boyunca büyük bir inançla hizmet ettiğim Sağlık-Sen teşkilatında, çıktığım Muğla Şube Başkan Adaylığı sürecinden kendi irademle çekilme kararı aldım. Bu karar, kırgınlıktan değil; ilkelerime, emeğime ve duruşuma olan saygımdan kaynaklanmaktadır. Hayatım boyunca hiçbir makamı değerlerimin önüne koymadım, bundan sonra da koymayacağım. Bu süreçte aday olan tüm arkadaşlarıma başarılar diliyorum. 16 yıllık emeğimi, başım dik ve vicdanım rahat bir şekilde geride bırakıyorum. Bana güvenen, destek veren ve yanımda olan herkese yürekten teşekkür ediyorum. Haklarınızı helal edin benim varsa bir hakkım helal olsun.”









