Menteşe Kent Konseyi’nin Olağan Seçimli Genel Kurulu yapıldı. Tek liste ile gidilen seçimde mevcut başkan Egemen Balaban, yeniden başkan seçildi.
Menteşe Kent Konseyi’nin Olağan Seçimli Genel Kurulu, bugün Konakaltı İskender Alper Kültür Merkezi’nde yapıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan genel kurulun divan başkanlığına Bilgi Taşkıran seçildi.
Faaliyet raporlarının okunmasının ardından seçime geçildi. Tek liste ile gidilen seçimde mevcut başkan Egemen Balaban yeniden başkan seçildi.
Menteşe Kent Konseyi’nin yeni yürütme kurulu şu isimlerden oluştu:
“Gülfer Etyemez, Serkan Eğribozlu, Bilal Ataseven, Mustafa Yıldız, Emin Tuğrul, Dinçer Yıldız, Ali Osman Çimen, Zehra Ergül Özkul, Birdal Savran, Gülşah Topatan, Barış Aydın, Ünal Bozyer, Gökhan Uz, Gürkan Ercan, Mehmet Altınay, Tuba Tahça, Mehmet Özavcı, Ece Ordukan Salmaz, Umut Tugay, Tamer Çerkez, Hamit Ülgel, Cevher Kahraman, Mehmet Göktepe, Suat Özbek, İlker İnce, Serdar Sargın ve Onur Ceylan.”
Genel Kurulda konuşma yapan Balaban, şunları söyledi:
“Keşke tek adaylı bir seçim olmasa. Biz meclislerimiz kurulurken genel kurullarda tek aday olmaması için elimizden geleni yapıyoruz. Yürütme kurulumuzdaki arkadaşlarımız da büyük bir özveriyle çalıştılar ve devam etmek istediğini söylediler. Kadın, engelli, emekli, kültür sanat ve gençlik olmak üzere beş meclisimiz var. Bu meclislerimizin yürütmeleri oluştu. Şimdi bizim önümüzdeki dönemde yapacağımız en önemli iş, bu meclislerin çalışmasını sağlamak. İkinci yapacağımız iş de çalışma gruplarımızı eksiksiz bir şekilde oluşturmak. Çalışma grupları daha kapsamlı 10-20 arasında kişinin dahil olabildiği, dahil olmak için herhangi bir delegeliğin gerekmediği, ilçe sınırlarında ikamet eden herkesin dahil olabileceği, her faaliyete katılabileceği gruplar olacak.”












